Skip to contentStrony
Kategorie
- Kategoria: Czytelnia
- Panele badawcze w badaniach społecznych i rynkowych: mechanizmy, zalety i ograniczenia
- Analiza SWOT – co to jest, na czym polega, jak ją wykorzystać?
- Na czym polega badanie Click Tracking?
- Customer Journey – jak stworzyć mapę podróży klienta?
- Czym jest analiza SPACE i czy sprawdzi się podczas badania rynku turystycznego?
- Wskaźniki NPS, FCR, CSI, CES – na czym polega badanie satysfakcji klientów?
- Kim jest tajemniczy klient i jak nim zostać?
- Czym są metody PSM, DPA, BPTO, conjoint wykorzystywane w badaniu ceny?
- Czym jest Marketing 4p?
- Wywiad jako metoda badawcza — czym jest i kiedy warto z niego skorzystać?
- Desk research kontra research pierwotny – czym się różnią i kiedy warto je łączyć?
- Błędy poznawcze w badaniach – jak unikać zniekształceń wyników?
- Techniki skalowania w badaniach ilościowych – skala Likerta, semantyczna różnicowa i Guttmana