Odtworzenie ścieżki zakupowej klienta pozwala dokładnie przeanalizować jego doświadczenia związane z konkretną usługą bądź produktem. Na tej podstawie można odkryć wzory zachowań oraz dotrzeć do przyczyny ich występowania. Zidentyfikowanie potrzeb klientów jest niezbędne, aby móc wdrożyć stosowne zmiany i poprawić jakość oferowanych przez firmę zasobów. Na czym polega analiza Customer Journey i kiedy warto wykonać to badanie?
Na odbiór marki przez konsumentów wpływa wiele wzajemnie powiązanych ze sobą czynników. Badanie Click Tracking pozwala ustalić, na czym skupia się uwaga odbiorcy, gdy ogląda stronę internetową, reklamę, ulotkę lub opakowanie produktu.
Analiza SWOT to podstawowa metoda analizy strategicznej, która pozwala na zidentyfikowanie mocnych i słabych stron firmy. Dzięki tej technice ekspert może precyzyjnie określić szanse i zagrożenia zewnętrzne, które wynikają z aktualnej sytuacji na rynku. Na czym polega analiza SWOT firmy i jak ją wykorzystać w praktyce?